Grunty miejskie gdzie jesteście???

Dodzwoniłam się dzisiaj do p. Romana Dudziaka z UM, który poinstruował mnie jak sprawdzić własność gruntów na mapie na stronie pod adresem www.city.poznan.pl/mapa_geopoz, ale nie dałam rady. Spróbuję jeszcze jutro zadzwonić do niego po poradę, może poświęci mi chwilkę.


Ale w międzyczasie wyjęłam ze skrzynki ulotkę p. Pawła Strzeleckiego, który tak pisze na swojej stronie internetowej - strzelecki.poznan.pl


Jestem samorządowcem. Od 2005 roku sprawuję funkcję radnego Osiedla Umultowo (zostałem wybrany ponownie w 2009 roku) oraz członka zarządu (sekretarza) Osiedla Umultowo, ponadto kieruję pracami komisji ds. sportu i integracji Rady Osiedla.


No z nieba mi człowieku spadłeś. Napisałam więc maila:



Witam,
w związku z pełnioną przez Pana funkcją w Radzie Osiedla proszę o pomoc w ustaleniu, czy na obszarze ograniczonym ulicami (startując na zachodzie i poruszając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara) Naramowicką, Kopcową, Rubież, Migdałową znajdują się działki miejskie (również np lasy komunalne), które można zagospodarować pod plac zabaw. Na tym obszarze mieszka bardzo dużo osób z małymi dziećmi, a najbliższe place zabaw znajdują się w dużym oddaleniu (Łagodna, os. Różany Potok, leśniczówka). Jezeli tylko znajdzie się teren gotowa jestem poprowadzić dalej tę sprawę.
Wiem, że można się zwrócić do Wydziału Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta, ul. Libelta 16/20, pok. 138 (sekretariat), tel. 61 878 41 38, ale nie jestem członkiem rady więc nie za bardzo mogę się do nich udać.
Pozdrawiam

Zobaczymy jaka będzie odpowiedź. Zwłaszcza, że Pan Paweł kandyduje obecnie do Sejmiku Wojewódzkiego.

Komentarze