Poniedzielne przemyślenia

Informuję, że dodałam do przydatnych linków adres strony naszej parafii. Niezależnie od wyznawanych poglądów, każdy musi przyznać, że dużo się dzieje w naszej parafii i jest to ważny element naszego osiedlowego życia, a nasz ksiądz proboszcz stara się działać na rzecz integracji mieszkańców osiedla.
W ostatnim biuletynie parafialnym znajduje się informacja o Pierwszym Dobroczynnym Balu Parafialnym, który odbędzie się 19 lutego w hali sportowej UAM. Gdyby nie udało mi się tam dotrzeć, bo np nikt nie zamieni mi dyni w karetę, liczę, że wierni czytelnicy, którzy będą mieli więcej szczęścia zdadzą nam relację.
Dodatkowo mam takie adwentowe przemyślenie, że chciałabym się odciąć od zamieszczonych w tym blogu nadmiernie krytycznych komentarzy wobec p. Zimpel i p. Basińskiego. Może i mogliby działać trochę sprawniej czy nowocześniej, ale coś robią dla naszego osiedla, a naprawdę trudno o chętnych. Poza tym p. Zimpel zajęła się sprawą placu zabaw, a p. Basiński zamieścił mój artykuł w Panoramie Umultowa. Byłoby nieuczciwe z mojej strony ich krytykowanie. Natomiast od razu mówię, że nie mam zamiaru w żaden sposób cenzurować komentarzy (no chyba, że byłyby poniżej pewnego poziomu).

Komentarze

  1. Link Rady Osiedla nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jedno http// za dużo. Literówka. Pozdrawiam "konkurencję" i życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga. Zapraszam też na swój portal, po usunięciu awarii ;-), do korzystania np. z forum, gdyby ktoś chciał. Widziałem poprzednio, że ktoś się domagał forum... Spokojnych Świąt.
    Admin virtus-poznan.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawione. Również pozdrawiam i liczę na współpracę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz