Plac zabaw - cd

I jeszcze dzisiaj taki mail od p. Zimpel, w odpowiedzi na mój list, który również przytaczam.

Witam,
czy coś nowego w naszej sprawie się wydarzyło? Sąsiad z osiedla odkrył, że jest sporo gruntów miejskich w tej okolicy.
Pozdrawiam
Magda Prus-Głowacka

Szanowna Pani,
do Rady Osiedla jak dotąd nie dotarło żadne pismo od prezydent Kruszyńskiego, a na tym etapie zakończyliśmy.
Jeżeli sąsiad wie coś o gruntach, co nie jest wiedzą powszechną to warto żeby to wykorzystał - może w bezpośrednich kontaktach z radnym Michałem Grzesiem, który jest przewodniczącym komisji zajmującej się tego typu sprawami . Adres do pana Radnego znajdziecie Państwo na stronie Rady Miasta. Wydaje mi się, że moje pośrednictwo jedynie opóźni działania. Moje działania w sprawie placu zabaw na państwa terenie odbywały się właśnie przez przewodniczącego Komisji Komunalnej - Michała Grzesia. Oczywiście powoływanie się na fakt że to ja - przewodnicząca Rady Osiedla Umultowo - odesłałam Państwa do pana Radnego nie będzie niczym złym.

Pozdrawiam w Nowym Roku
Hanna Zimpel

P.S.
Pan Radny Michał Grześ jest przychylny Umultowu, gdyż stąd otrzymał dużą pulę głosów - z tego co wiem, jest bardzo lojalny wobec swoich wyborców.

Komentarze

  1. O, Matko Jedyna, oby piaskownica nie musiała nosić im. Lecha Kaczyńskiego, kiedy zostanie załatwiona przy wstawiennictwie radnego Grzesia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani przewodnicząca w ten delikatny sposób dała znać, że nie ma ochoty zajmować się tym tematem ;(
    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/radni.html?co=radny&lu_id=3378
    Dane p. Grzesia. Nawet komórka jest. Nie wiem Magda czy wysyłałaś już jakiegoś maila do Pana Grzesia, ale myślę, że tak powinniśmy zrobić, a następnie spróbować umówić się na spotkania na osiedlu, najlepiej na proponowanej już działce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha nie chcemy takiego radnego ktory sprzedaje sie za glosy!!!! i nawet w urzedzie nie traktuja go powaznie! wiem, bo tam pracuje, ze wszyscy sie z niego smieją a on mysli, ze jest szeryfem... facet chyba nie widzi reakcji ludzi na jego osobe!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz