Zagajnikowa równana 21.01

Dzisiaj na Zagajnikowej pojawiła się rowniarka oraz dosypano materiał na te paskudne dziury. Wieczorem puściłem się tamtędy - jest lepiej ale szału nie robi. Z ustęsknieniem czekam więc na kompleksowe roboty na Dzięgielowej.
Jakiś czas temu postanowiłem do znudzenia robić zgloszenia na koniecznosc rownania Zagajnikowej. Jadąc nią oszczędzam sporo czasu ale niestety nie oszczędzam zawieszenia auta. Dodam ze w załozeniu mialo to być znudzenie pracownika ZDMu, ale wymiękłem dość szybko. Teraz raz na jakiś czas dzwonię - jak już mi nerwy totalnie puszczają, ale z racji ze wykazuję bratnie urzędnicze zrozumienie to moje telefony mimo wszystko są mało efektywne. W grupie i ilości jednak siła więc dla chętnych terapii uszkodzonych nerwów i zawieszeń podaję telefon do ZDM utrzymanie dróg 61-6529931




Komentarze

  1. Numer zanotowałem i przyczepiam do lodówki, by był pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dzisiaj znowu geodetów na dzięgielowej widziałem, tym razem przy pąetli autobusowej i rozjeździe z zagajnikową.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widziałem ich dwa dni temu na łuku przy tej rezydencji, a dzisiaj na skrzyżowaniu z Umultowską. Chyba nas to kręci. Tyle, że jak już zaczną się roboty, to pewnie utkniemy w korkach na rok, bo w inteligencję urzędników oraz władz UAeMu i wytyczenie szlaków alternatywnych nie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alternatywy nie ma dla Dzięgielowej, więc koreczki,koreczki.Wystarczy przypomnieć tylko chwilowe zamknięcie jednego pasa przy torach-dojazd na Sobieskiego 1.5h.

    Numer do zdm spisany, polecam ten który wcześniej umieszczałam do straży miejskiej referatu do którego należy Dzięgielowa ,jak również 986 ale nie jak odbiera jujka -z nim nie ma co rozmawiać, jak juz pisałam wg nie sa potrzebne interwencje na naszej ulubionej ulicy. Dlaczego-wytłumaczyc nie umiał, NIE I KONIEC!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz