Po sobotnim sprzątaniu nasze osiedle jest czystsze o 3 kontenery śmieci. Najwięcej osób sprzątało w punkcie Zagajnikowa/Dzięgielowa i udało się tam wyzbierać cały duży kontener. Piszę o tym bo może przy kolejnej akcji zrobimy zawody, który punkt więcej nazbiera? Podpuszczam oczywiście :) Bałem się o frekwencję na wschodzie ale nie było tak źle. Z lasku kresowa/łagodna to można by cały osobny kontener śmieci wywieźć. Podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział. Podziękowania dla firm EKO-TOM i ORDO za bezpłatne udostępnienie i wywóz kontenerów. Podziękowania dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów za worki i zapewnienie bezpłatnego odbioru na wysypisku. Podziękowania dla p. Stasi i p. Józefa z ROU za organizację. Koszty 0 zł, a efekt cieszy :) Kolejna akcja - oczywiście. Młodzieży włączcie się! Narzekać każdy potrafi, a zrobić coś pozytywnego...?

Wtręt Umultowianki:
Pozwolę sobie jeszcze dodać, że w poniedziałkowym Głosie Wielkopolskim ukazało się zdjęcie z naszej akcji oraz artykuł. Jak zwykle dziennikarze musieli dodać swoje 5 groszy i napisali, że posprzątaliśmy na Euro!!!
Na stronie internetowej Głosu znajdują się zdjęcia z punktu przy Kresowej. http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/578705,sprzatanie-osiedla-umultowo-mieszkancy-zabrali-sie-za,3,12,id,t,sm,sg.html#komentarze

Komentarze

  1. Super, jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Dawno nie byłem na Waszej stronie i dodatkowo w weekend byłem poza P-niem, ale nawet to wszystko mnie nie tłumaczy więc następny raz dołączam się do akcji. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. TO ZAPRASZAMY :) Najlepiej z całą rodzinką.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz