Budżet obywatelski - 10 baniek

10 baniek zrobiło na mnie wrażenie. Projekty, o których się mówi są ciekawe, jednak patrząc okiem zwykłego, szarego Poznaniaka, który pracuje i śpi w tym mieście, takie projekty jak tor wrotkarski, czy ściana wspinaczkowa są co najmniej niszowe w wykorzystaniu.
Niestety przypuszczalnie o takie projekty właśnie w tej zabawie chodzi. By kolejny raz się pokazać, że w Poznaniu coś takiego właśnie jest, a w innych miastach nie.
Termy fajne - choć nie byłem i długo nie będę. Słoniarnia - raz widziałem i wystarczy.
Ja jednak chcę w tym mieście żyć na co dzień, a nie pokazywać tylko atrakcje odwiedzającej rodzinie.


Zgłosiłem projekt chodnika w Naramowickiej.
http://www.osiedleumtw.republika.pl/Formularz.doc
Załącznikiem było tylko jedno zdjęcie, zrobione przez samochód google streetview, który pod mój dom nawet nie podjechał, bo unika ulic gruntowych :(
http://www.osiedleumtw.republika.pl/google.jpg
Zdjęcie nie jest żadną ustawką na potrzeby wniosku. Ot jechał samochód google i strzelił fotkę Pani na poboczu. Taka właśnie jest wizytówka Poznania dla odwiedzających mnie rodziców - jak na wsi :) cieszyć się czy płakać? Na wsiach teraz chodniki już mają!

Komentarze

  1. Maryjan Pazdzioch30 sierpnia 2012 13:57

    Oj niedobrze..
    Mam na myśli tą Panią.
    Przeca wcale nie wygladała na rozjechaną.
    Skoro ona dymała poboczem i dawała rade to urzedasy-grobelasy dojdą do wniosku ,że inni też mogą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednego razu Grobelasa tyż ktoś przejedzie ( czego oczywista nie życzę ), bo lubi biegać po poboczu w swoim czarnym sportowym kombinezonie nocą. Także lepiej żeby zrobił jakiś chodniczek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz