Ludzie listy piszą.

Każdy ma możliwość napisania do odpowiedniej komórki Urzędu Miasta z prośbą o rozwiązanie problemu nurtującego szerszą rzeszę osób. Ilość maili w danej sprawie często wpływa na zauważenie kłopotu, zakwalifikowanie rangi/skali, a tym samym szybszych decyzji i większej woli rozwiązania.

ztm@ztm.poznan.pl

Dzień dobry,

Zwracam się do Państwa z kilkoma problemami mieszkańców osiedla Umultowo, a będącymi jak sądzę w kompetencjach Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, wraz z uprzejmą prośbą o pomoc w ich rozwiązaniu:

1. Wiata przystankowa na pętli os. Różany Potok.
Gorąca prośba o modernizację tejże wiaty i postawienie urządzenia umożliwiającego ochronę również przed wiatrem. Pomijając niskie walory estetyczne obecna wiata nie spełnia tego zadania, a sam przystanek znajduje się w terenie nie osłoniętym od niekorzystnego wpływu wiatru.

2. Problem zakupu biletów.
Na osiedlu coraz mniej punktów umożliwia zakup biletów MPK, a na os. Różany Potok jest to wręcz niemożliwe. Czy istnieje możliwość ustawienia biletomatu na najbardziej przepustowym przystanku, jakim jest pętla na os. Różany Potok? Z przystanku tego korzysta również rzesza studentów pobliskich budynków UAM. To udogodnienie z pewnością byłoby pozytywnie odebrane.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
--
Rafał Sobczak
Rada Osiedla Umultowo
ul. Łagodna 4 61-601 Poznań
tel. 512-300-304

Komentarze

  1. Można pisać, tylko efektu nie widać. Bałagan z autobusem 98 z Radojewa jest jak był. Nie pojawiły się na pętli Różany Potok rozkłady jazdy z informacją, który autobus jedzie z Radojewa, a który z pętli. Przy okazji, uprzedzam, że autobus 98 z Radojewa, nie wjeżdża na pętlę Różany Potok, jeśli zajęte są oba perony, mimo że na rozkładzie na tym przystanku widnieje (!). Dla pewność lepiej (chociaż nadkłada się drogi) korzystać z przystanku przy Wydz. Geologii. Kogo diabeł podkusił, żeby wydłużać tą linię, a nie pomyśleć o organizacji?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz