Park sportowo-rekreacyjny

Od jakiegoś już czasu intrygowały mnie dźwigi przy ulicy Bożydara. Słyszałem o budowie w tym miejscu kompleksu sportowo-rekreacyjnego. Zresztą jakiś przedruk z pozwolenia na budowę był również w Panoramie Umultowa.
Z ciekawości wczoraj podjechałem zobaczyć, co tam się dzieje i jak to wygląda. Duuuuże to!
Zgooglowanie tematu z tablicy inwestora "Park sportowo-rekreacyjny" i znalazłem informację na jednym z vortali.
http://www.propertynews.pl/hotele/w-poznaniu-powstanie-duzy-kompleks-hotelowo-rekreacyjny,9983.html
Podobno Umultowo zrobiło się modnym osiedlem - stąd może również te astronomiczne ceny gruntów na osiedlu. Czy jednak restauracja i hotel w tym miejscu się sprawdzą? Zobaczymy. Dla osiedla dodatkowy grosz z podatków + może i jakiejś sensownej drogi dojazdowej się to miejsce doczeka. Trzymam kciuki.

Tymczasowy chodnik na wysokości Chaty Polskiej  i rozjeżdżanie przez klientów :(
Dojazd dojazdem - wygodne dla wszystkich klientów.  Czy jednak naprawdę nie można utwardzić pofrezem całości aż do kostki i dbać o ten fragment? Jakaś forma dzierżawy tego małego fragmentu od miasta? w mojej opinii powinno na tym właścicielowi CHP zależeć - inaczej za chwilę będzie tam ser szwajcarski, który zmusi do podjęcia działań (weryfikacji obsługi komunikacyjnej tej działki, podnoszenia krawężników itp. to nie o to przecież chodzi). Jakaś anonimowa skarga na tą sytuację już zresztą się pojawiła.

Komentarze