Co lepsze miasto czy gmina ?

Ostatnio głośno zrobiło się  na temat pomysłu Prezydenta Jaśkowiaka, aby włączyć sąsiednie gminy Suchy las oraz Komorniki. Jednak nie wszystkim to się spodobało, a nawet wywołało kontrowersje.
Jak można łatwo zauważyć, obecnie gminy radzą sobie lepiej niż miasto Poznań brak w nich zadłużenia czy jest lepsza  infrastruktura. Nagle padł pomysł, aby trzy osiedla (Umultowo, Radojewo, Morasko) włączyć ponownie  do Suchego Lasu. Przypomina mi to stare dobre czasy, gdzie tereny tych osiedli należały do gminy Suchy las. Pewnie wiele młodych lub nowych mieszkańców tych czasów nie pamięta ;)  Pomyśleć że kiedyś wszyscy uciekali do miasta mieszkać.Teraz jednak wolą gminę czy wieś nie tylko przez spokój, ale tańsze i wygodniejsze życie. Mam nadzieje że Poznań wkrótce  nie opustoszeje, bo ludzie będą traktować jako miejsce pracy.Więcej w linku poniżej:  http://epoznan.pl/news-news-55724-Morasko,_Umulotowo_i_Radojewo_lepiej_mialyby_w_Suchym_Lesie

Komentarze

  1. Jestem za powrotem do Suchego Lasu. Co urzednicy z Placu Kolegiackiego zrobili dla Umultowa przez dzięsiatki lat po jego zaanektowaniu? NIC

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez populizmu. Brakuje nam dróg-ulic, niektórych mediów uzbrojenia i paradoksalnie publicznych jednostek oświaty (szczebli niższych niż UAM). Działajmy, bo wszystko można w jakiejś perspektywie czasu osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za Suchym Lasem. Nawet chodnika nie ma, kanalizacji, trzeba stowarzyszenia zakładać, ulic utwardzonych itd. . No w dowodzie mam Poznań. Ale już mi nie zależy na tym Poznaniu. Ponadto, Poznań chce budować bloki na Umultowie itd. Tylko domki jednorodzinne w tym rejonie. Nawet Szkoły przez 20 lat nie wybudowano, przedszkola, itd. Nie ma prawie nic . no boisko przy lubczykowej, ale to jest nic w porównaniu z potrzebami tej dzielnicy. Dlatego suchy i suchy. Rodowity poznaniak. tak poznaniak.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz