Ruszamy

Każdy blog ma pierwszy post.
W każdym czuje się pewną nieśmiałość, niepewność jutra.
Wiele pewnie na pierwszym poście zakończyło swój żywot.

Ale najpierw o mnie. Nie jestem rodowitą poznanianką. Jestem jedną z wielu przybyłych na studia, którzy po ich skończeniu nie wyobrażali sobie, że mogliby mieszkać gdzie indziej. Od jakiegoś czasu osiadłam na Umultowie i coraz bardziej utożsamiam się z tą malutką ojczyzną.

Chcę, żeby ten kawałek Poznania stał się jeszcze lepszym miejscem. Jest wiele do zrobienia i wiele możemy zrobić sami. Mam nadzieję, że wokół tego miejsca w sieci zgromadzi się wielu pozytywnych ludzi, którzy wiedzą co i jak.

Poza tym mam wrażenie, że nie ma skutecznych form komunikacji na osiedlu, co utrudnia skuteczne działanie na rzecz mieszkańców. Na stronach Rady Osiedla są tylko dane kontaktowe. Panorama Umultowa wychodzi nieregularnie i często czytam w niej zapowiedzi imprez, które już się odbyły :)

Tyle na początek, teraz trzeba sprawić, żeby kto trzeba się o tym dowiedział. Hmmm....

Komentarze