Plac zabaw

Może niektórzy z Państwa widzieli już nawet jak rośnie nasz plac zabaw. Są już huśtawka, bujak, piaskownica. Wczoraj posadzono żywopłot z tuj i zamontowano dwa śmietniki. W przyszłym roku mamy aż 30 tys na kontynuowanie prac. Z tego będą zamontowane ławki i jeden większy lub dwa mniejsze zestawy zabawowe. Z części budżetu na utrzymanie placu zostanie założona zieleń oraz dowieziony piasek.
Ale wszelką satysfakcję potrafią zepsuć podli złodzieje, którzy w nocy ukradli jeden śmietnik.
Odechciewa się wszystkiego.
Moja niezłomna wiara w ludzi sprawiłam, że nie zamówiliśmy betonowych śmietników. Podłość, podłość, podłość. Tyle mam na ten temat do powiedzenia.

Komentarze

  1. a macie jakies fotki z tego miejsca :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam, dzisiaj zrobiłam dokumentując ten incydent, może w weekend wrzucę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz