Plan transportowy - konsultacje


Przejrzałem ten dokument w formie tekstowej. Przyznam, iż ktoś trochę nad nim popracował i jak dla mnie, laika w dziedzinie organizacji transportu, a jedynie nieco bardziej zainteresowanego mieszkańca, opis jest rzeczowy i interesujący. Plan jak sama nazwa wskazuje przedstawia zamierzenia - ich opis, analizę i wizję. 

Użyłem dość niechlujnie zwrotu "Ktoś" w odniesieniu do kadry - mam nadzieję - specjalistów, którzy stworzyli ten dokument. Specjaliści w temacie rozwiązań dla Naramowic (tramwaj lub BRT) obecnie się nie wypowiadają. Sam dokument pozostawia temat do głębszych analiz, w tym przede wszystkim finansowych.

W ramach konsultacji pozwoliłem sobie jednak na przekazanie uwagi dot. doprecyzowania lokalizacji północnej pętli BRT, gdyż mam nadzieję, że takie rozwiązanie zostanie przyjęte. Chciałbym by w tym celu wykorzystane zostały lokalizacje na Umultowie (np. pętla Różanego Potoku) lub Radojewie. Cel oczywisty.

Raz jeszcze powtórzę: dla mnie tramwaj w miejscu ul. NowejNaramowickiej bez samej ulicy drogowej to jakieś totalne nieporozumienie.

Uwagi do planu można zgłaszać do jutra.

Komentarze

Prześlij komentarz