Wybory samorządowe 2014

Długo zastanawiałem się, czy oszczędzić umultowskiego bloga od posta z materiałem wyborczym. Ktoś może zarzucić, że nie uszanowałem i promuję siebie w miejscu, gdzie wartością podstawową jest lokalna informacja, która pozwala mieszkańcom na dowolną interpretację i ocenę działań samorządu. 
Moim zdaniem, ważniejsza jednak od promocji osoby jest promocja problemów osiedla. Komunikacja w ciągu ul. Naramowickiej stała się jednym z częściej poruszanych tematów w kampanii wyborczej (dobrze! nieważne jak - ważne, że się mówi, to już część sukcesu).
Wykorzystajmy tą szansę, idźmy na wybory i głosujmy na swoich niezależnie od poglądów. 
Tak by właściwie Nas reprezentowali, by skutecznie rozwiązywali nasze problemy!


P.S 
Poza tym po blisko 4 latach współtworzenia Wieści z Umultowa myślę, że wybaczycie mi za tą osobistą propagandę w jednym poście. Do wyborów tydzień. Ruszam w teren. Co dalej? W Państwa rękach.

Komentarze

  1. Pieszo po osiedlu z ulotkami daje sporo do myślenia:
    - bardzo dużo uliczek niestety nie ma oświetlenia
    - po zmroku mamy bardzo piękny widok na zamgloną Wartę

    OdpowiedzUsuń
  2. - czuć w powietrzu plastik i ....
    mamy wokół tyle zieleni a sami się trujemy !!!
    może by powalczyć też o czystsze powietrze na Umultowie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z której strony ten wiatr z czystym powietrzem miałby wiać ?
      To petycja do Pana Boga ?

      Usuń
    2. Straż miejska - kontakt
      http://www.sm.poznan.pl/mim/straz/oficer-dyzurny,p,2322,2365,2379.html

      Osobiście też mnie wkurza bezmyślne palenie plastiku.

      Usuń

Prześlij komentarz