goap

Szanowni Państwo,
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” pragnie poinformować, iż z dniem 1 stycznia 2016 roku zmianie ulegają terminy płatności opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi. Od nowego roku opłata winna być wnoszona co miesiąc, a nie jak do tej pory co dwa miesiące.
    Zgodnie z uchwałą nr VII/100/2015 Zgromadzenia Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z dnia 30 czerwca 2015 roku właściciele nieruchomości, których obowiązek ponoszenia opłaty dotyczy, zobowiązani są uiszczać opłatę, każdego roku bez wezwania, z góry, w następujących terminach:
  1. za styczeń do 15 stycznia,
  2. za luty do 15 lutego,
  3. za marzec do 15 marca,
  4. za kwiecień do 15 kwietnia,
  5. za maj do 15 maja,
  6. za czerwiec do 15 czerwca,
  7. za lipiec do 15 lipca,
  8. za sierpień do 15 sierpnia,
  9. za wrzesień do 15 września,
  10. za październik do 15 października,
  11. za listopad do 15 listopada,
  12. za grudzień do 15 grudnia.

    W przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie obowiązku opłaty lub jej wysokość - w tym złożenia nowej lub korekty deklaracji, opłatę uiszcza się w terminie 14 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności.
    Do Państwa dyspozycji  pozostaje Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane przy ulicy 3 maja 46 w budynku Urzędu Miasta Poznania – czynne w poniedziałki w godzinach od 7:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, a także w siedzibie Związku zlokalizowanej przy ulicy Św. Michała 43 w Poznaniu – czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
      Jednocześnie informujemy, że wiosną 2016 r. nastąpi zmiana Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”pod kątem warunków dostarczania odpadów do spalarni odpadów, o czym będziemy na bieżąco informować.
       W razie wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia pod numerem telefonu 61 624 22 22.


Z poważaniem
Bartosz Wieliński
Dyrektor Biura ZM „GOAP”

Komentarze

  1. Umultowski fyrtel...Pismo takie z GOAPu też dostałam osobiście, już za styczeń zapłaciłam...:)
    Ja w innej sprawie ale też dot. tego fyrtla. Jest zima. Padał śnieg, potem deszcz, drogi teraz oblodzone, strach wyjść z domu by nic nie złamać, samochody też się ślizgają po takiej nawierzchni. Myślałam taki to los naszego osiedla :( Jednak zauważyłam,, że niektóre ulice są odśnieżone i posypane piaskiem. Jak to jest, że jedne się odśnieża i dba o nie a inne nie. Przykład. Ulica Dolna, cała Granatowa aż pod górkę a obok Jaspisowa i Berylowa też utwardzone nie są odśnieżane czy nawet posypywane piaskiem. Nie mówię o takich jak Diamentowa gdzie jest to ulica gruntowa i nikt tam nie mieszka. Ale te dwie ulice Jaspisowa i Berylowa ciągnąca się do Granatowej, gdzie też mieszkają ludzie są pozostawione same sobie. w następnych dniach przewidywane są dalsze opady śniegu. Aura kaprysi. Raz mróz a raz roztopy. Jest naprawdę niebezpiecznie i łatwo o upadek! Jak to jest? Czy trzeba osobiście zareagować i gdzie? Czy należy to do miasta, ulice zostały oddane Miastu! Zwracam się do Rady Osiedla o podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawka...powinno być " Ulica Dolna, cała Granatowa aż pod górkę BYŁY ODŚNIEŻONE I POSYPANE PIASKIEM a obok Jaspisowa i Berylowa też utwardzone, nie są wcale odśnieżane czy nawet posypywane piaskiem."

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontakt z ZDM, telefon e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów to samo, te same ulice odśnieżone i posypane pisakiem, obok już nie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz