Szanowni Państwo,
Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” pragnie poinformować, iż z dniem 1 stycznia 2016 roku zmianie ulegają terminy płatności opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi. Od nowego roku opłata winna być wnoszona co miesiąc, a nie jak do tej pory co dwa miesiące.
Zgodnie z uchwałą nr VII/100/2015 Zgromadzenia Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” z dnia 30 czerwca 2015 roku właściciele nieruchomości, których obowiązek ponoszenia opłaty dotyczy, zobowiązani są uiszczać opłatę, każdego roku bez wezwania, z góry, w następujących terminach:
- za styczeń do 15 stycznia,
- za luty do 15 lutego,
- za marzec do 15 marca,
- za kwiecień do 15 kwietnia,
- za maj do 15 maja,
- za czerwiec do 15 czerwca,
- za lipiec do 15 lipca,
- za sierpień do 15 sierpnia,
- za wrzesień do 15 września,
- za październik do 15 października,
- za listopad do 15 listopada,
- za grudzień do 15 grudnia.
W przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie obowiązku opłaty lub jej wysokość - w tym złożenia nowej lub korekty deklaracji, opłatę uiszcza się w terminie 14 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności.
Do Państwa dyspozycji pozostaje Biuro Obsługi Klienta zlokalizowane przy ulicy 3 maja 46 w budynku Urzędu Miasta Poznania – czynne w poniedziałki w godzinach od 7:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, a także w siedzibie Związku zlokalizowanej przy ulicy Św. Michała 43 w Poznaniu – czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Jednocześnie informujemy, że wiosną 2016 r. nastąpi zmiana Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej”pod kątem warunków dostarczania odpadów do spalarni odpadów, o czym będziemy na bieżąco informować.
W razie wątpliwości do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia pod numerem telefonu 61 624 22 22.
Z poważaniem
Bartosz Wieliński
Dyrektor Biura ZM „GOAP”
Bartosz Wieliński
Dyrektor Biura ZM „GOAP”
Umultowski fyrtel...Pismo takie z GOAPu też dostałam osobiście, już za styczeń zapłaciłam...:)
OdpowiedzUsuńJa w innej sprawie ale też dot. tego fyrtla. Jest zima. Padał śnieg, potem deszcz, drogi teraz oblodzone, strach wyjść z domu by nic nie złamać, samochody też się ślizgają po takiej nawierzchni. Myślałam taki to los naszego osiedla :( Jednak zauważyłam,, że niektóre ulice są odśnieżone i posypane piaskiem. Jak to jest, że jedne się odśnieża i dba o nie a inne nie. Przykład. Ulica Dolna, cała Granatowa aż pod górkę a obok Jaspisowa i Berylowa też utwardzone nie są odśnieżane czy nawet posypywane piaskiem. Nie mówię o takich jak Diamentowa gdzie jest to ulica gruntowa i nikt tam nie mieszka. Ale te dwie ulice Jaspisowa i Berylowa ciągnąca się do Granatowej, gdzie też mieszkają ludzie są pozostawione same sobie. w następnych dniach przewidywane są dalsze opady śniegu. Aura kaprysi. Raz mróz a raz roztopy. Jest naprawdę niebezpiecznie i łatwo o upadek! Jak to jest? Czy trzeba osobiście zareagować i gdzie? Czy należy to do miasta, ulice zostały oddane Miastu! Zwracam się do Rady Osiedla o podpowiedź!
Poprawka...powinno być " Ulica Dolna, cała Granatowa aż pod górkę BYŁY ODŚNIEŻONE I POSYPANE PIASKIEM a obok Jaspisowa i Berylowa też utwardzone, nie są wcale odśnieżane czy nawet posypywane piaskiem."
OdpowiedzUsuńKontakt z ZDM, telefon e-mail.
OdpowiedzUsuńI znów to samo, te same ulice odśnieżone i posypane pisakiem, obok już nie!
OdpowiedzUsuń